Katalog znalezionych fraz
aaaaWelcome to my worldaaaa

Temat: Jak daleko sięga simplus za granicę (w praktyce)?


SMS ze słowackiej sieci kosztował mnie ~51 groszy, a w plusie 60 gr.
To tak na marginesie używania plusa na Słowacji ;-)


ale chyba masz roaming, a z simplusa to raczej ciężko.

Ogólnie to w górach wszystko jest pokręcone, w miejscowości w której byłem
na wakacjach (Vysne Ruzbachy, mniej więcej ta sama okolica) w jednym miejscu
nie było sygnału, a po przejściu 500 m był) Oczywiście po wyjściu na lokalną
górkę łapało bez problemu :-))

Paweł


Źródło: topranking.pl/1719/jak,daleko,siega,simplus,za,granice,w,praktyce.php


Temat: Jak daleko sięga simplus za granicę (w praktyce)?

| SMS ze słowackiej sieci kosztował mnie ~51 groszy, a w plusie 60 gr.
| To tak na marginesie używania plusa na Słowacji ;-)

ale chyba masz roaming, a z simplusa to raczej ciężko.

Ogólnie to w górach wszystko jest pokręcone, w miejscowości w której byłem
na wakacjach (Vysne Ruzbachy, mniej więcej ta sama okolica) w jednym miejscu
nie było sygnału, a po przejściu 500 m był) Oczywiście po wyjściu na lokalną
górkę łapało bez problemu :-))

Paweł


    Dzięki wszystkim za pomoc.Już wiem co mam robić.
               Pozdrowienia :) :)   Yatzentino


Źródło: topranking.pl/1719/jak,daleko,siega,simplus,za,granice,w,praktyce.php


Temat: SŁOWACJA!!
Hmmm... Jest mozliwosc dojechania pociagiem do Piwnicznej, a potem moze cie
odebrac bus z uzdrowsika Vysne Ruzbachy (koszt to ok. 1500 Sk). Mozesz tez
pojechac do uzdrowiska Rajecke Teplice - pociagiem do Ziliny, a potem bus lub
taxi do uzdrowiska. Jesli bedziesz chciala to moge ci polecic organizatora
pobytu w uzdriskach slowackich:-)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,184,20642296,20642296,SLOWACJA_.html


Temat: Baseny termalne w okolicach Popradu
Baseny termalne w okolicach Popradu
Zamierzamy wyskoczyc na pare dni na baseny termalne w okolicach Popradu na
Slowacji. Biore pod uwage dwie miejscowosci: Vrbov albo Vysne Ruzbachy.

Moze ktos z Was polecic gdzie lepiej sie wybrac? Znaczy sie gdzie basen
fajniejszy, gdzie cieplejsza woda, lepsza dostepnosc noclegow i zeby w okolicy
bylo tez co zjesc innego niz pizza. :)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,806,98948972,98948972,Baseny_termalne_w_okolicach_Popradu.html


Temat: Slowacja na Sylwestra
Slowacja na Sylwestra
Prosze napiszcie mi nazwy miejscowosci, w ktorych byliscie na Slowacji i do
ktorych warto pojechac. Chodzi mi o miejscowosci, w ktorych jest wyciag (im
nizsze gorki tym lepiej :) gdyz jestesmy poczatkujacymi narciarzami -
najlepiej zeby byl orczyk ). W tamtym roku bylismy w Vysne Ruzbachy i bardzo
nam sie podobalo, choc to mala wioska - ale wyciag i sklep jest :) Prosze
podzielcie sie doswiadczeniami. Moze ktos ma namiary na wynajecie chaty a nie
skorzysta z niej w tym roku? dzieki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,193,8530287,8530287,Slowacja_na_Sylwestra.html


Temat: na Sylwestra na Slowacje?
na Sylwestra na Slowacje?
Prosze napiszcie mi nazwy miejscowosci, w ktorych byliscie na Slowacji i do
ktorych warto pojechac. Chodzi mi o miejscowosci, w ktorych jest wyciag (im
nizsze gorki tym lepiej :) gdyz jestesmy poczatkujacymi narciarzami -
najlepiej zeby byl orczyk ). W tamtym roku bylismy w Vysne Ruzbachy i bardzo
nam sie podobalo, choc to mala wioska - ale wyciag i sklep jest :) Prosze
podzielcie sie doswiadczeniami. Moze ktos ma namiary na wynajecie chaty a nie
skorzysta z niej w tym roku? dzieki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,194,8530452,8530452,na_Sylwestra_na_Slowacje_.html


Temat: źródła termalne w Pieninach
Ja znalazłam najbliżej w miejscowości Vysne Ruzbachy- Słowacja,
dojazd samochodem, opis kąpieliska tutaj:
slowacja.hej.pl/atrakcje/kt_vru.htm
Woda w basenach zimna( w moim pojęciu), jedynie w basenie krytym
jest cieplejsza. Można kupić tanio bilet wstępu na cały dzień na
baseny na " powietrzu", lub drożej z 1 godziną na basenie krytym.
Jest też możliwość wykupienia biletu na wszystkie atrakcje na cały
dzień. Możliwe, że jest coś innego bliżej, w tym rejonie byłam
pierwszy raz.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,197,67271559,67271559,zrodla_termalne_w_Pieninach.html


Temat: Sylwester 2006
Ostatnie wolne miejsca na Słowacji 6nocy- 540zł
Sylwester na Słowacji
ostatnie wolne miejsca !!!!
Żdiar - Tatry Bjelanskie/Wysokie Tatry - 20 km
26.12- 01.01 lub 27.12 - 02.01 - minimum 6 noclegów


ZDIAR - region turystyczny w północnej Słowacji ok. 15 km od granicy w Łysej
Polanie położony na pograniczu Tatr Bielanskich

(wschodnia część Tatr Wyskokich) i Spisskiej Magury, z ośrodkami do uprawiania
sportów zimowych: Zdiar-Strednica i Bachledova Dolina.

Do dyspozycji narciarzy przygotowano 12 wyciągów narciarskich (1 kolejka 3-
osobowa i 13 orczykowe), 4 km tras zjazdowych sztucznie naśnieżanych i
oświetlonych, piękne trasy do narciarstwa biegowego, wypożyczalnie sprzętu,
szkółka narciarskia, parolotnie. Bardzo dobra oferta dla początkująch narciarzy
oraz rodzin z dziećmi. Tatrzańska Łomnica w odległości około 25 km, a
najbliższe baseny termalne Vrbov - 35 km i Vysne Ruzbachy - 40 km.


Apartamenty LUCIA - 16 osób
Dom dla 16 osób. Zakwaterowanie w 3 apartamentach:

AP1 (2 x 1/3), AP2 (1 x 1/2 + 1x1/3), AP3 (2 x 1/2). Każdy apartament z
łazienką.
Do dyspozycji gości: świetlica, 2 x kuchenka i TV, parking.

Osoba dorosła – 540 zł; dziecko do 10 lat – 450,00 zł

Cena obejmuje: 6 noclegów, ubezpieczenie WARTA Travel - Ski

CHATA DUĹ ANKO - 7 OSÓB

Zakwaterowanie w 2 pokojach (1 x1/3, 1 x1/4).

Do dyspozycji gości: 2 prysznice i 2 WC, jadalnia z aneksem kuchennym, TV,
parking.

Osoba dorosła: – 540,00 zł, dziecko do 10 lat – 450,00 zł

Cena obejmuje: 6 noclegów, ubezpieczenie WARTA Travel - Ski


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10662,46895147,46895147,Sylwester_2006.html


Temat: 2006rok -wyjazdy z Sirocco.TUR-promocje!
Wyjazdy z Sirocco.TUR-dla seniorów-Słowacja za 545
POBYTY DLA SENIORÓW
Stara Lubowna
- miejscowość położona w północnej części Słowacji (w odległości ok. 20 km od
przejścia granicznego Mniszek nad Popradem) niedaleko znanej miejscowości Vyżne
Ruzbachy. Charakterystyczne dla miasteczka są XVII -wieczne kamieniczki, które
dominują w centrum miejscowości. Największą atrakcją Starej Lubovni jest
zamek „Lubovniansky Hrad” , który wznosi się na wzgórzu za miastem. W muzeum
zamku można oglądać zbiory etnograficzne i pamiątki historyczne. Po zejściu z
zamkowego wzgórza można zwiedzić kameralny skansen architektury ludowej, który
składa się z ponad 20 chałupek z regionu i greckokatolickiej cerkwi.
Hotel LUBOVNIA**- leży w dolinie Lubovnianskie Kupele w pasmie Spiska Magura w
malowniczym otoczeniu wśród gór i lasów. Okolica wymarzona do spacerów pieszych
oraz do eksploracji krajoznawczej. Najbliższe przejścia graniczne - Piwniczna,
Niedzica. W pobliżu godny zwiedzenia zamek w Starej Lubowni, uzdrowisko w
Vyżnych Rużbachach (gdzie znajduje się kryty termalny basen z temperatura wody
34 stopnie C).

WYPOSAŻENIE: Hotel Lubovnia** - jest bardzo dużym obiektem, oferuje pokoje 1, 2-
os z łazienkami z możliwością dostawek, także pokoje z dostępem bezbarierowym.
Do dyspozycji gości: 2 restauracje, 3 bary dzienne, kawiarnia, kryty basen
kąpielowy 18 x 8 m., sauna, gabinet odnowy biologicznej; wypożyczalnia sprzętu
sportowego i przechowalnia nart.

POBYTY DLA SENIORÓW
TERMINY
TOP SEZON
22.07 – 02.09.2006: 625zł
PO SEZON
02.09 – 30.09.2006: 570zł
PÓŹNY PO SEZON
01.10 - 16.12.2006: 545ZŁ
Cena zawiera: 6 noclegów dla Seniora powyżej 55 lat, wyżywienie 3 x dziennie
(śniadania, obiady, kolacje), ubezpieczenie SIGNAL IDUNA TRAVEL STANDARD KL i NW
Cena nie zawiera: transportu, na miejscu płatnej opłaty klimatycznej

BONUS DLA NASZYCH KLIENTÓW:
nieograniczony wstęp do krytego hotelowego basenu (18 x 8 m)
1 x wycieczka z transportem do Zamku w Starej Lubowni.
transport ze Starej Lubowni do hotelu i zpowrotem.


Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10662,34152102,34152102,2006rok_wyjazdy_z_Sirocco_TUR_promocje_.html


Temat: Pomóżcie ułożyc trasę po Słowacji
Kiedyś miałem podobna sytuację życiową (hahaha).
Moim zdaniem z tak małym dzieckiem to najlepszą formą spedzania
czasu są wycieczki po łatwym terenie z nosidełkem.Baseny ze wzgledu
na tłumy nie bardzo.Zimne jaskinie z małym dzieckiem- czarno to
widzę.Muzea, także zamkowe (poza ewnetualnie skansenami- na zasadzie
spaceru)- nie będą zbyt interesujace dla dziecka. Pozostaje jeszcze
zwiedzanie miast i ruin- w czasie gorszej pogody.
Z Warszawy można do Cieszyna albo Zwardonia i potem w kierunku
Sulovskich Skal.Stamtąd na południe albo na wschód.Na północny
wschód od Bytcy/Zyliny są spokojne Kysuce - rok temu w maju
spędzilismy miły majowy prazdnik (hahaha) na pograniczu w okolicach
skansenu Vychylovka (tzw. miejscówka -Dvor na konci sveta- czy jakoś
tak). Stamtad można zmierzać w kierunku Oravy (szukanie szczęścia
zwłaszcza w Czechach lub na Słowacji zwykle bywa bardzo miłe
hahaha) , bądź Fatry (cuś można podziałać w okolicach Stefanowej
(poza Dierami także w okolicy jest kulejka).Pomimo inwazji Polaków
mozna było tam znaleźć noclegi 10 lat temu 15.08!W Martinie jest
skansen, niedaleko tez ruiny (chyba Strecno).Łatwe i bardzo
malownicze są dolinki w Choczańskich górach.W Tatrach Zachodnich tez
się parę łatwych spacerów i dolinek znajdzie (+ Rochacske stawki
pętelka), Brestova, a dalej Prybylina skansen welcome.W Tatrach
Wysokich można se podejść na cmentarz górski koło Szyrbskiego plesa,
Studeny vodopad, Hrebienok, Łomnica,Zelene Pleso itp.(tam beda
tłumy, ale mniejsze niż w Zakopanem).Osturna- jest miła, Kiezmark,
Spiska Sobota- fajna na kilka godzin,Podoliniec, Vyzne Ruzbachy i
kapielisko- może tu jest troche mniej ludzi.Fajny jest spacer
Pieniską drogą.Skansen W Starej Lubowli, Spiski Hrad i Kapitula,
Levoca, Barejov -i tu mozna wracać przez Konieczną albo dalej na
cerkwie drewniane, Presov, Koszyce itd. i na przykład powrót przez
Barwinek itp.I to by był kawałek Słowacji z grubsza.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,806,80369355,80369355,Pomozcie_ulozyc_trase_po_Slowacji.html



Welcome to my world